Det kom ett bud…

** Detta inlägg innehåller reklam**

 

… och knackade på dörren förra veckan och det var från våra vänner på Doggy! Jag visste om budet sedan tidigare men hade ingen aning om att de hade lagt ner så mycket tid på inslagningen, produkterna kom i en superfin trälåda inslagen i cellofan och de hade t o m skrivit ett fint brev till Lova och Pol… Hur gulligt?! Tjejerna har mumsat både mat och godis och ben i x antal dagar nu och är om möjligt ännu mer bortskämda än förut. 😉 Tusen tack Doggy!

 

 

Annars då? Jag har äntligen frisknat till efter förkylningen från helvetet, jag blir så sinnessjukt sjuk nu för tiden (efter utmattningen) och så är jag lite dum och går och jobbar samtidigt. Inte bra, jag vet, men det är svårt att vara hemma i sängen när man jobbar på socialtjänsten…
Vi pratar också mycket semester här hemma, vad vi ska göra och när. Johan och jag har semester i augusti men har sparat två veckor var eftersom vi funderar på att åka på en eller kanske t o m två resor i höst. Vi har länge pratat om Island i september men nu har vi börjat fundera på att åka till våren istället (när snön kommer i september/oktober så stänger Island ”the ring road” och det är den vi vill åka runt hela ön) och istället ta en solresa till hösten/vintern. Svårt. I augusti blir det iaf familjemys för hela slanten, vart vi än åker så tänker vi ta med hundarna och det innebär såklart lite mer planering, något som vi mer än gärna gör för att slippa vara utan våra bäbisar. Johan är inne på att åka till ett hundvänligt hotell på Gotland och utforska ön och jag vill hyra husbil och åka till Norge och fjällvandra, alternativt mest hänga här i Göteborg och ta kortare roadtrips. Vi får se vad det blir. 🙂

 

Och just det… Gissa vilken liten tossemaja som fyller hela TVÅ ÅR i morgon?! Här får ni en ledtråd:

 

(Jag!! 😀 )

 

4 reaktioner på ”Det kom ett bud…

  1. Sarah

    Vad kul med present! Hur blir semestern, har ni bestämt något ännu? Tänkte höra också hur ni gör när ni har med hundarna med utrustning och mat? Mina får ju färskfoder men det känns svårt att släpa med sig på en resa? Kram!

    1. Verkligen! 🙂 Vi har en vecka kvar till semestern, räknar minuterna… 😉 Man får tänka på att packa smart tror jag, jag låter dig veta mer när vår semester börjar! Kram!

Kommentera

