På västkusten intet nytt…

Det händer inte så mycket här hemma just nu. Jag är fortfarande sjuk, febern har kommit tillbaka och jag känner mig allmänt kass. Det hjälper ju inte att jag varit på jobbet med detta i två veckor heller… Men men, någon gång måste det ju gå över.

 

Som tur är så har vi världens bästa hundar som alltid förstår när matte eller husse är sjuka. ❤ Jag vet inte hur eller varför men jag upplever det som att tjejerna går ner i energi när vi är sjuka, de kräver inte alls lika mycket motion, bus och träning som de gör i vanliga fall. Jag funderar på det är ett gammalt flock/ledarbeteende, att de ser att flockledaren (jag) vilar och att de därför tänker att de också borde vila upp sig inför något och därmed sparar på sin energi…? Eller så är de bara världens mest omtänksamma hundar, who knows. De underlättar verkligen min vardag för tillfället iaf och det är jag så otroligt tacksam för!

 

(Instagrambild på älsklingarna).

 

8 reaktioner på ”På västkusten intet nytt…

Kommentera

