Hackad blogg…

Tjohoooooo! Bloggen fungerar igen! 😀 Glad tjej här som dock har varit mindre glad den senaste tiden. Min blogg har nämligen blivit hackad.

 
I ungefär två veckors tid har jag varit utestängd från min egen blogg som har funnits på den här plattformen sedan 2009. Jag förstår ärligt talat inte syftet med det, vem gör ens sådant och vad får man ut av det?! Jag har fått höra att jag ändå haft ”tur” eftersom personen i fråga inte har raderat något innehåll så ja, tack för det åtminstone… Jag funderar på om det är samma person som vid ett flertal tillfällen har tagit sin in på min mail under vintern/våren, jag hoppas nästan det så att det inte springer runt flera hackande galningar där ute, jag känner att det räcker med en….
Hur som helst, nu har jag fått tillträde till bloggen igen, jag har bytt lösenord och köpt till ett säkerhetspaket för att undvika att något liknande ska hända igen. Jag kommer även att byta mail så småningom och ha en som endast är kopplad till bloggen men tills jag flaggar för ett byte så är det mailen i sidomenyn som gäller tills vidare.

 

Jag ska passa på nu att ”skriva ikapp mig”, bl a kommer ett inlägg om hundfotograferingskursen som jag har gått och så ska jag berätta om vår lilla roadtrip som startar i morgon förmiddag.
Tills dess – kram på er alla fina läsare! ❤

 

(Instagrambild på en ytterst oimponerad liten tjej…)

 

6 reaktioner på ”Hackad blogg…

  1. Sarah

    Gud vad trist! 😦 Jag undrade när bloggen var tyst i typ två veckor, det måste ha varit väldigt frustrerande! Men det är bra att du har fixat till det nu. Hoppas ni har en fin påsk! 🙂

  2. Malin

    Jag har följt er länge men brukar tyvärr aldrig kommentera men idag vill jag säga att jag är glad att bloggen är fixad och att du inte tappade sugen på grund av detta. Älskar er blogg så du får inte sluta! 🙂

Kommentera

