Fanmail när den är som bäst.

Under åren som bloggare så har jag fått en del fina saker av läsare; porträtt, teckningar, fotokollage osv och jag blir lika glad varje gång. Man blir ödmjuk av det faktum att det finns människor där ute som vill lägga sin tid och energi på att göra något fint! Porträttet på Pol från Johanna ligger mig lite extra varmt om hjärtat och häromdagen skickade en instagramföljare en bild på hundarna som hon hade ritat som jag tyckte var helt fantastisk så den ska också upp vid blogghörnan. Ser ni vem som är vem?

 

16002908_10154852129069477_9079931274979244106_n2

 

Självklart är det prinsessan Pol till vänster med sina långa ögonfransar och minst lika långa öron och drottning Lova till höger med sina vänliga ögon och kronan på huvudet. Hur fin var inte den här bilden?!

 

På tal om Instagram så är vi snart uppe i 12.000 följare! 😀 Det känns helt otroligt att det finns så många människor där ute som vill följa oss och särskilt med tanke på att jag i princip var sist i Sverige med att skaffa ett konto där…
Som jag har sagt många gånger förut; det är NI som läser bloggen och följer oss som gör att det är roligt att hålla på med sociala medier och det är tack vare ER som möjligheter presenteras för oss som vi aldrig hade fått annars så tack, tack, TACK alla läsare! ❤

I morgon är det dags för nyårsresumé här i bloggen, både från 2016 och inför 2017. Det känns som att det kommer hända stora saker det här året…

 

7 reaktioner på ”Fanmail när den är som bäst.

  1. Mia

    Oj, jättefin!
    Jag hittade din blogg när jag sökte på hur man mår bättre efter att ens hund har dött. Får jag maila dig? Jag skulle behöva lite hjälp… Kramar

  2. **SIGRID**

    Grattis till framgången på Instagram! Hur får man så många följare? Det är nog många som vill veta det… 🙂 Jag skulle även vilja veta hur din hundträningsmentalitet ser ut? Hur tränar du dina hundar, med vilka metoder och vilka tankar har du bakom? Finns det saker i er träning som ni behöver förbättra? Kram Sigrid 🙂

Kommentera

