God Jul!

god2(Foto: Åsa Kelpiestuds Jakobsson).

God Jul önskar vi alla våra fina läsare! Jag vill tacka er alla för att ni följer oss, tänker på oss och hejar på oss; som jag har sagt många gånger innan; utan er – ingen blogg!

 

Ta hand om er och ge era nära och kära några extra kramar idag, det kommer jag göra. Julen handlar ju egentligen inte om stress, antalet julklappar eller vem som har finast gran utan om kärlek och tacksamhet över det man har. Hoppas att ni alla får en helt fantastisk jul! ❤

 

4 reaktioner på ”God Jul!

  1. Maria

    Vilket fint kort! Håller med om att julen inte handlar om ytliga saker egentligen men ändå blir jag väldigt fokuserad på julklappar och dekoration känner jag.

    Hur kommer det sig att du skaffade en så pass ovanlig ras som huskie? Med vänlig hälsning Maria

Kommentera

