10.000 följare och helgens bloggresa!

Då var det dags för ny vecka igen och vi är hemkomna från helgens bloggresa. Vi höll på att inte komma iväg alls eftersom jag var så himla sjuk, under fredagen fick jag öroninflammation också (aj!) och inget penicillin (ännu mera aj!) så flaggan var definitivt inte i topp… Men med Alvedon och energidryck går det mesta och att stanna hemma var definitivt inte ett alternativ så prick kl 06 satt Johan, jag och hundarna i bilen och brummade ner till Skåne där vi spenderade dagen. Det var en intensiv dag men också väldigt rolig och givande, jag ska berätta mer framöver.

Det var två trötta ägare som klev innanför hemmets dörr under lördagkvällen och två ännu mer trötta huskyprinsessor, i vanliga fall brukar de alltid äta och dricka direkt när de kommer hem men i lördags var det vara sängen som gällde. Vi såg knappt skymten av tjejerna under resten av kvällen och fick truga dem att gå ut och åtminstone kvällskissa… Då vet man att man har slutkörda hundar!

 

14813213_10154581918434477_248833260_o
(Instagrambild på en glad liten Pol).

 

”Slutkörda” var även gårdagens status; både Lova och Pol sov i stort sett hela dagen och jag gick in till dem i sovrummet ett par gånger och tittade så att de faktiskt andades för vi är definitivt inte vana vid att ha så trötta och tysta hundar… Nästan lite läskigt. 😉 Vi passade på att få lite grejer gjorda så länge, jag städade och gjorde sådana där tråkiga saker som att slänga kartonger, glas och dylikt i återvinningen och Johan åkte bort till renoveringsobjektet och grejade ett par timmar. Om stylingen går snabbt och smidigt kommer nog lägenheten ligga ute till försäljning inom 2-3 veckor, längtar! Drömhuset – we’re coming for you…

 

En till dröm som faktiskt redan har blivit verklighet är att vi nu har över 10.000 följare på Instagram! 😀 Det känns helt galet att så många människor vill följa huskyprinsessornas liv och jag är så glad och tacksam gentemot alla som följer oss, gillar våra bilder och kommenterar! Jag var ju i princip den sista människan i Sverige att skaffa Instagram men nu är jag sååå glad att jag gjorde det, vilken känsla! Tack, tack tack!

Nästa delmål: 15.000 följare. 😉

 

14799990_10154581912759477_640183789_o
(Bild från vår Instagram, ni hittar oss här)

 

10 reaktioner på ”10.000 följare och helgens bloggresa!

  1. Sara

    Grattis till dig, ruskigt bra jobbat även om jag direkt inte är förvånad =) Jag är så väldigt glad för din/er skull, både gällande den mystiska resan (när får vi veta?) och gällande följarna, det har du/ni absolut förtjänat! Jag kollar in här varje dag och på Insta varje dag för att kolla vad ni har för er, lätt en av mina favoritbloggar! =) Kram!

Kommentera

