Hundapotek på nätet.

Enligt min erfarenhet är majoriteten av oss hundägare 2016 väldigt pålästa när det gäller våra pälsklingar; vi har noggrann koll på deras mat, deras leksaker, deras fysiska och psykiska mående, deras aktiviteter – vi vill helt enkelt att de ska ha det bästa av allt.

 

Jag tillhör definitivt den gruppen som konstant letar efter den ”perfekta” tjänsten eller produkten till mina hundar, jag lägger mycket tid (både i bilen och vid datorn) på att göra reaserch eller åka och handla kvalitétsprodukter till Lova och Pol. På grund av min omtanke för mina hundar har jag alltid känt att det har varit värt den tiden, även om det samtidigt inneburit att jag har fått försöka annat.
Nu har jag dock fått upp ögonen för en tjänst som innebär att jag kan köpa allt de behöver direkt från nätet med bara ett klick och därför vill jag tipsa er läsare om töshundapotek som jag skriver det här inlägget i samarbete med.

 

Tös hundapotek drivs av en utbildad hundfysioterapeut, hundmassör och hundinstruktör och är en webbshop som har allt dina hundar kan tänkas behöva. De har ett brett utbud (och jag menar verkligen brett!) av naturliga, ekologiska och giftfria produkter och du hittar allt ifrån sårvård, fästingprodukter, örondroppar, vitaminter och tillskott till hundtäcken, koppel, leksaker och produkter till husse och matte. Jag kan tycka att det kan vara svårt att hitta exempelvis hundgodis utan massa onödiga ingredienser men inte på Tös hundapotek, titta på det här godiset av kalkon som varken innehåller socker, kemikalier eller tillsatser – ett perfekt belöningsgodis som man kan ge utan att ha dåligt samvete!

 

aaa57772879-origpic-e7c9a0

 

Ni som inte redan är kunder, klicka in er direkt på butikens hemsida och börja läs om deras olika produkter. Jag garanterar att ni, precis som jag, kommer hitta massa saker som era hundar kommer behöva och vilja ha!

 

 

Kommentera

