Grattis på 1-årsdagen Pol! <3

Igår fyllde världens bästa Pol 1 år!

Jag förstår ärligt talat inte var tiden har tagit vägen. Jag har svårt att få in i mitt huvud att den där lilla vita bajsvalpen som var så full av bus och rackartyg har blivit en stor och ståtlig fröken… dock fortfarande full av bus och rackartyg. 😉

Vi ser mer och mer av Exxa i Pol; det kan vara en egenskap, något hon gör, sättet hon gör det på eller något hon säger – varje gång det inträffar tittar jag och Johan på varandra i samförstånd och ler… ❤

Igår firade vi lilltösen med gottis och present och Lova fick såklart också så att det skulle bli rättvist. En smolk i bägaren var dock att ett paket inte kom fram i tid, jag fick en fotoidé förra veckan gällande Pols födelsedag och beställde lite rekvisita men grejerna har fortfarande inte kommit tyvärr. Lite surt. Men om vi ska vända på situationen så kan vi ju tänka att det istället innebär att det inte är Pols födelseDAG utan hennes födelsedagsVECKA och det tror jag inte lilla prinsessan har något emot… 😉 To be continued helt enkelt.

 

aaa13343113_10154158228104477_193363897019592569_n(Bilder från vår Instagram. Bilden längst upp till höger har Pols uppfödare Fia tagit).

 

aaa13346745_10154156769024477_7966877668452805230_n(Födelsedagsbarnet på balkongen igår precis innan solen gick ner. Nöjd tjej!)

 

 

10 reaktioner på ”Grattis på 1-årsdagen Pol! <3

  1. Nasti Samoyed

    Grattis till Pol! Lilla rosanosen som blivit stora tjejen!
    Förstår vad du pratar om, min tös är 10 månader nu, och det känns ju inte riktigt som att hon varit här så länge som hon har!
    Men fördelsedagsvecka låter ju underbart! 😀 Ser fram emot bilder sen bara rekvisitan kommit!

  2. Sara

    Grattis i efterskott Pol! Hoppas du hade en fin födelsedag och att du fick fina presenter och goda ben! =) Älskar bilden med 1årshalsbandet! ❤

Kommentera

