Magic Brush – den ultimata borsten för hundägare!

Jag tillhör den där gruppen av människor som vill kunna ha både ett fint hem och hundar, något som mina vänner ofta retar mig för. I deras värld går en vit divansoffa och parkettgolv inte ihop med två stora Siberian Husky-tjejer och jag kan förstå att de tänker så men för mig har det aldrig varít ett alternativ att behöva välja mellan dem. Och varför ska jag behöva göra det när det finns produkter som förvandlar städningen till något snabbt och enkelt?

Jag vill tipsa er läsare om Magic brush som är något som bör finnas i varje hundägares hem. Magic Brush är en universalborste med v-formade strån i gummi/silikon vilket gör så att borsten fungerar som en slags skopa. Detta innebär att smutsen grävs upp istället för att bara sopas undan som med en vanlig borste vilket i sin tur leder till betydligt mer effektiv städning. Borsten kan användas för att städa undan allt från hund/katthår, damm och hushållskladd till grus, sand, löv, jord och snö. Magic Brush kommer i flera olika utföranden och storlekar och kan användas både inomhus och utomhus.

Företaget bakom produkten är så säkra på borstens kapacitet att de till och med erbjuder sina kunder att testa den gratis hemma i 14 dagar och om någon kund mot all förmodan inte är nöjd så får personen pengarna tillbaka! Du beställer Magic Brush här.

 

vstran_mindre
(Bild lånad från magicbrush.se)

 

Kommentera

