Mina mest lästa inlägg.

Jag har wordpress som grund till min blogg (supernöjd) och en fin funktion med wordpress är att du som bloggägare kan se väldigt mycket på/om/kring din blogg, särskilt med hjälp av widgets. Något som jag tycker är extra kul är att då och då titta vilka av mina inlägg som är mest lästa, det hjälper mig att klura ut vad jag ska blogga om under lite lugnare perioder av mina hundars vardag – för även om jag mest bloggar för min egen skull så vill jag självklart att ni läsare ska ha någon behållning av bloggen, det är ju ni som gör det roligt att blogga! 🙂

 

Här kommer en liten länklista på mina 10 mest lästa inlägg någonsin:

 

Nr 1. ”Bara en hund”  – 40 076 unika läsare.

Nr 2. ”Överlevnadsguide – att mista en älskad vän” – 36 635 unika läsare.

Nr 3. ”Innan jag blev en hundmamma” – 33 677 unika läsare.

Nr 4. ”Till min Exxa”  – 31 435 unika läsare.

Nr 5. ”För jag vet inte vem jag ska vara utan dig” – 31 308 unika läsare.

Nr 6. ”Alla vägar leder mig till dig” – 29 143 unika läsare.

Nr 7. ”Diagnos: Malignt Lymfom (cancer)”  – 28 216 unika läsare.

Nr 8. ”Idioter finns även bland hundägare” – 26 558 unika läsare.

Nr 9. ”Pluspoäng till Kalmar och minuspoäng till Förlösa hunddagis!” – 25 349 unika läsare.

Nr 10. ”Billig huskyvalp säljes…” – 22 820 unika läsare.

 

041copy1
(Min fina Exxa som jag saknar så mycket… / My beautiful Exxa, miss you so much…)

 

019copy(Bobbo-Lova och hennes boll / Bobbo-Lova and her ball)

 

062copy(Snutte-Pol sover / Baby Pol is sleeping)

 

3 reaktioner på ”Mina mest lästa inlägg.

  1. Lykke

    Tack för spännande läsning, jag är en någorlunda ny läsare och hittade flera mycket spännande inlägg i din lista! Beklagar verkligen förlusten av Exxa, jag förstår ju att du fortfarande inte mår bra och det gör man nog inte på lång tid efter att ha förlorat en sån kär bästa vän. Är glad över att du har Lova och Pol nu! ❤

Kommentera

