Tävla om en godisväska från Padfoots handgjorda djurtillbehör!

Nu är det dags för en ny tävling i bloggen och denna gången lottar jag ut en godisväska i samarbete med Padfoots handgjorda djurtillbehör. Godisväskan är liten och nätt och på insidan finns kardborreband för att förhindra att godiset ramlar ut vid rörelse. Väskan fästs med två nålar som sitter på baksidan av väskan.

Jag har själv produkter från detta företag och är oerhört nöjd då deras produkter är ytterst välgjorda och slitstarka!

 

12108302_10153593787259477_4108035435577425923_n
(Mobilbild på godisväskan – visst är den söt?!)

 

Så här gör du för att tävla:

– Lämna en liten kommentar här i bloggen ellerinstagram och skriv att du vill vara med och tävla. Glöm inte att ange email-adress så jag kan kontakta dig om du vinner. (Jag vet att många har problem med att kommentera via wordpress så därför ges möjligheten att kommentera även på instagram.

– Följ oss på vår instagramsida. (Har du inte tillgång till instagram eller redan följer oss där så nämn detta i kommentaren så är du med och tävlar ändå).

Tävlingen pågår till nästa fredag 9/10 kl 18.00, därefter dras en vinnare.
Lycka till! 🙂

 

17 reaktioner på ”Tävla om en godisväska från Padfoots handgjorda djurtillbehör!

  1. Anna-Maria pch Pelle

    Vi vill vara med och tävla men jag har tyvärr inte instagram men jag får väl skaffa 😉 Ps. Grattis till resultaten i helgen, jättefina kritiker på jättefina hundar!

  2. Linda

    Hej! Jag är självfallet med och tävlar, följer er redan på instagram och måste säga att jag verkligen gillar ditt flöde, det är så bra blandning mellan fina kamerabilder och naturliga mobilbilder. 🙂 🙂

Kommentera

