Födelsedag och ny bloggdesign!

Igår fyllde världens bästa Lova 3 år! Jag kan inte fatta att hon redan är tre år, vart tar tiden vägen?! Obegripligt. Tänk att det igår var tre år sedan som jag satt med en vän i tele och tittade på Aslakk-Sofias nytagna bild på de små och sa ”den lilla vita ska flytta hem till oss” och att det faktiskt BLEV så också trots att flera andra stod i kö före mig! 🙂 Och tänk att den där lilla vita skitvalpen nu har vuxit upp till en sådan vacker och snäll tjej som sprider så mycket glädje omkring sig, det är nästan mer obegripligt… 😉

 

126copy
(Exxa och lilla Lova / Exxa and Little puppy Lova)

 

137copy
(Inte alltid en skönhet… / Not always a beauty…)

 

DSC_0097copy
(Lova och Exxa vilar i soffan / Lova and Exxa are chillin’ on the couch)

 

Som några av er har uppmärksammat har bloggen fått en ny design, den är inte riktigt klar än och en header ska upp och ev. även en logga men jag kunde inte vänta. 🙂 Hoppas ni gillar den lika mycket som jag!

 

4 reaktioner på ”Födelsedag och ny bloggdesign!

  1. Mariah

    Grattis på födelsedagen Lova! Era hundar är så otroligt fina att titta på, jag är ofta inne här och drägglar över dem, jag önskar att jag kunde köpa en husky men vi bor i en etta så det är inte aktuellt nu, min sambo är inte heller så intresserad av fler hundar tyvärr, han spenderar väldigt lite tid med min hund. Hur gjorde du för att få Johan intresserad av dina hundar? Jag är även lite nyfiken på vad du gillar att göra på fritiden förutom att träna dina hundar då alltså? Jag har börjat följa er på insta men det är mest hundar där också *wink wink*.

Kommentera

