Introducing: Poledra!

Igår var vi och hämtade vår nya flockmedlem; Shejrix Poledra eller Pol som hon också kallas. Så nu har Lova blivit storasyster! ❤ Mer info kommer i morgon, jag är så oerhört trött så jag knappt vet vad jag skriver… 🙂

 

018copy
(Poledra eller Pol och hennes bruna syster Prala i bakgrunden / Poledra, also known as Pol and her brown sister Prala in the background).

 

4 reaktioner på ”Introducing: Poledra!

  1. Anna-Maria pch Pelle

    Men hallå! =) Jag har tolkat dina kryptiska inlägg på sista tiden som att ni hade köpt hus. Och så var det valp istället! =) Grattis! Jag ser fram emot massa söta valpbilder i morgon då 😉 Jättefin liten tjejja! =)

Kommentera

