Nu finns vi på Instagram!

Jodå, ni läste rätt. 🙂 Jag var länge emot Instagram, precis som jag tidigare var emot Facebook. Tror att jag var en av de sista (?) i min ålder som skaffade Facebook, jag tyckte det verkade krångligt och jobbigt. Samma tankar hade jag om Instagram, ”jag har ju Facebook så vad ska jag då med Instagram till?” tänkte jag. Men till slut så gav jag efter och det visade ju sig vara himla smidigt, särskilt nu när mitt huvud inte riktigt samarbetar. Inlägget om hur man kommer över sorgen när ens hund dör tog mig över en vecka att skriva eftersom jag fick pausa och gå ifrån hela tiden. På Instagram är det ju bara att lägga upp en bild med en textrad och så är det klart = perfekt för mig just nu.

 

Om ni vill följa oss på Instagram så heter vi ”exxalovahusky” där fram till att vårt kennelnamn blivit godkänt. 😀

 

Jag har genom åren fått frågan om att vara mer personlig X antal ggr och jag hoppas att mitt instakonto ska kunna erbjuda er läsare det, även om kontot i första hand handlar om Lova så ska jag verkligen försöka att även visa små glimtar av vår vardag, av mig och av Johan. Jag kommer självklart inte att sluta blogga utan ser Instagram som ett kul komplement till bloggen. Så häng med oss även där vettja´! 😀

 

 

11053717_10153423390029477_9023695026985665875_n
(Bild från vårt Instagramkonto / Pic from our Instagram).

 

 

3 reaktioner på ”Nu finns vi på Instagram!

  1. Gabriella

    Har läst din blogg så länge, följt genom glädje och sorg. Jag har haft (tre och en halv egen alask husky, den ena var dotterns men då det inte funkade på hennes skola flyttade hon hem tio oss ❤️) min sista var från ung ålder sjuk men vi fick nästan sex år tillsammans tack vare en fin vet och medicin. Så fort jag såg att du hade insta så började jag följa dig och ser att du oxå följer mig nu. Nu har Jag schäfer med Huskys finns alltid i mitt hjärta ❤️

Kommentera

