Vi lever!

Här kommer ett livstecken från oss, bloggen ligger verkligen på is just nu. Dels så krånglar den, jag kan inte längre uppdatera den hemifrån, det kommer ingen text när jag skriver. Jättemärkligt och irriterande vilket innebär att jag får blogga på lunchrasten på jobbdatorn och hur ofta har man tid med det? Tja, typ aldrig.
Ett annat skäl till tystnaden är att det är fullt upp just nu, massor på jobbet för min del och lägenhetsfix inför försäljningen den tid som blir över. I veckan har pappa varit hos oss och männen i mitt liv har arbetat och grejat från morgon till kväll i princip men nu börjar allt bli klart. Som tur är verkar vi redan ha en köpare men det är ändå massa saker man vill fixa för att höja priset ytterligare eftersom vårt nya hem ska totalrenoveras. Så ja, fullt upp!

 

Har egentligen en del att skriva om, Exxas födelsedag t ex, men det får bli efter midsommarledigheten. Men nu vet ni att vi lever och mår bra iaf! Trevlig midsommar alla Exxa-fans! 😀

 

kottbullencopy.jpg

2 reaktioner på ”Vi lever!

Kommentera

