Snart dags för SM…

Dagarna går fort när man har kul! I skrivande stund sitter jag på jobbet och har lunch medan vi får alla våra fönster utbytta hemma, kommer bli superfräscht. Ironiskt bara att man gör sånt när man snart tänker flytta. 🙂

 

I morgon brummar Exxa och jag ner till Malin och sen åker vi vidare till Nybro och SM. Vi ska bo i en stuga ca 1 mil från tävlingsplatsen ihop med Niklas & Marie, Malin & Mattias och Tina & hennes dotter så det blir fullt hus.

Är jätteglad för att Exxa får chansen att tävla, även om det inte blir ihop med mig! Nu hoppas jag bara att allt går bra, att ingen skada sker och att Exxa anstränger sig lika mycket för sin nya förare som hon alltid gör för mig! Förhoppningsvis kan jag blogga lite under helgen.

Håll en tumme för Exxa är ni snälla! ❤

3 reaktioner på ”Snart dags för SM…

Kommentera

