Midnattsdrag.

Nu är jag äntligen på benen igen efter en veckas influensa. Satan i gatan vad jag har varit sjuk, kommer inte ihåg när jag var så sjuk sist faktiskt. Exxa har varit min tröst på dagarna, hon har legat på min mage och sett på film med mig och bara myst. Finns inget täcke som värmer lika bra som min lilla prinsessa!

 

I söndags var jag feberfri för första gången på 10 dagar, tur för mig dessutom eftersom Malin svängde förbi. Vi fotade hennes nya stjärna aka Exxas nya pojkvän Roo som fick CERT och blev BIM i Simmatorp i lördags. Visst är han söt? Stort grattis (och även till alla andra vänner som det gick bra för förstås) 🙂

 

024copy2.jpg

 

Tempen har krupit uppåt här igen de senaste dagarna så det har blivit midnattsdrag för Exxa. Första gången tittade hon lite undrande på mig ungefär som ”Men är det inte natti natti nu?” men så fort selen kommer fram så vet hon så väl vad som ska ske. Vi behöver komma igång med träningen ordentligt nu eftersom tävlingarna närmar sig och då får man ta tillfället när det bjuds, även om det är mitt i natten… 🙂

16 reaktioner på ”Midnattsdrag.

Kommentera

