Frågestund!

dsc_6922copy.jpgVisst är detta den vackraste bilden på Exxa ever? Hahaha… Av fotograf Frida.

 

Då flera av er har frågat efter en frågestund så tänkte jag nu göra slag i saken. Fråga på, jag ska försöka svara på allt inom rimliga gränser, ni vet säkert vad jag menar 🙂 Skicka en kommentar, ett mail eller mess på facebook så sätter jag sedan ihop alla frågor och svar i ett enskilt inlägg på torsdag kväll, blir det bra?

 

Stor höstkram till alla fina läsare!
(Känner ni kylan? Känner ni vinden? Känner ni doften? Underbart!!)

7 reaktioner på ”Frågestund!

  1. Katya

    Så kul! Jag vill veta lite om dig!
    1 Vad har du för utbildning?
    2 Vad jobbar du med?
    3 Hur gammal är du?
    4 Har du utbildning inom foto?
    5 Hur länge har du fotograferat?
    6 Är du lycklig?

  2. Jessica

    Hahahahah Exxa är alltid fin! Jag undrar vad du har för planer för resten av året? Hur går agilityn, ska ni ställa upp i några tävlingar nu när hösttävlingarna drar igång efter sommaruppehållet? Dragtävlingar? Hur mycket vinnarskalle har du? Vi vet alla att Exxa har :o) Satsar du på att vinna när du tävlar? Det verkar väldigt olika det där men alla vill väl vinna egentligen? Kram kram

  3. Sara

    Jag är ingen hundmänniska men kikar in här ibland för att se fina foton. Du är verkligen duktig! Vad har du för kamera & objektiv? Hur ofta fotar du? Skulle du vilja jobba med foto på heltid? Hur mycket redigerar du en bild? Är du nöjd med alla bilder som du lägger upp här?

  4. Jag skulle vilja köpa en husky. Kan jag göra det av dig? Har Exxa några valpar? Jag såg några på bilder längre ner…… Är dom till salu? Det finns många huskyhundar på blocket också, är det säkert att köpa hund därifrån?

Kommentera

