Semester!

Exxa tar det här med semester på stort allvar…

 

037copy.jpg

029copy.jpg

059copy.jpg

051copy.jpg

062copy.jpg

22 reaktioner på ”Semester!

  1. SV: Super 🙂 Jodå, hon är en riktig soldyrkare, nästan så att man får tvinga in henne i skuggan 🙂 Men vid fysisk aktivitet märker jag självklart att hon inte orkar lika mycket. Och så är hon helt slut på kvällen sen. Hur tar Exxa det?

  2. SV: Super 🙂 Jodå, hon är en riktig soldyrkare, nästan så att man får tvinga in henne i skuggan 🙂 Men vid fysisk aktivitet märker jag självklart att hon inte orkar lika mycket. Och så är hon helt slut på kvällen sen. Hur tar Exxa det?

  3. Jättefina bilder! 🙂

    Sv: OKej, vad kul! 😀 Hon är verkligen kanon fin! 🙂
    Nej, det är tyvärr ingen idé då han har sånt stort överbett, dom skulle inte alls tycka om honom. Det var min brors dåvarande tjej som köpte honom och skulle uppfostra honom, och hade då inte tänkt att ställa ut honom.
    Hon tappade intresset och dumpade bror min, så han fick ta över Rex. ^^

  4. Jättefina bilder! 🙂

    Sv: OKej, vad kul! 😀 Hon är verkligen kanon fin! 🙂
    Nej, det är tyvärr ingen idé då han har sånt stort överbett, dom skulle inte alls tycka om honom. Det var min brors dåvarande tjej som köpte honom och skulle uppfostra honom, och hade då inte tänkt att ställa ut honom.
    Hon tappade intresset och dumpade bror min, så han fick ta över Rex. ^^

  5. Mysiga bilder 🙂
    Familjen har inte kvar sina huskies. Jag har däremot planer på att ta upp drag igen fast då med schäfer som jag har tänkt att man kan använda till bruks också 🙂 Fast som jag skrivit i bloggen så ska det ta tid. Jag vill ha innehundar, men ändå så jag får ihop typ ett 4-spann. Kanske settrarna jag har i dagsläget kan tänka sig att dra om jag sätter dom i spann 🙂

  6. Mysiga bilder 🙂
    Familjen har inte kvar sina huskies. Jag har däremot planer på att ta upp drag igen fast då med schäfer som jag har tänkt att man kan använda till bruks också 🙂 Fast som jag skrivit i bloggen så ska det ta tid. Jag vill ha innehundar, men ändå så jag får ihop typ ett 4-spann. Kanske settrarna jag har i dagsläget kan tänka sig att dra om jag sätter dom i spann 🙂

Kommentera

