Exxa goes corporate.

Häromdagen var Exxilutt med mig på mitt nya jobb, jag frågade dagen innan om det var okej och fick ett rungande ”ja” till svar. Sagt och gjort, Exxa följde med och fick ett varmt mottagande av mina kollegor som genast blev kära i henne. Exxa fick massa komplimanger, massa magkli och massa uppmärksamhet. Behöver jag säga att hon trivdes som fisken i vattnet?!
När vi kom hem på eftermiddagen var hon dödstrött och sov hela kvällen, mycket praktiskt.
Jag var otroligt stolt över henne, det går verkligen att ha med henne överallt utan problem, hon anpassar sig snabbt och är väldigt lydig. Hon pratar en del iofs men hey, det är bara roligt! 🙂

 

Hädanefter kommer jag jobba 4 dagar i veckan på jobbet och hemifrån 1 dag, känns fruktansvärt bra eftersom jag då kommer ha mer tid till fotandet. Denna vecka är det ännu bättre eftersom eleverna har sportlov. Livet som skolpsykolog är fint! 🙂

 

005copy.jpg

4 reaktioner på ”Exxa goes corporate.

Kommentera

