Avslöjanden och fler hemligheter.

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan skrev att Exxa hade fått ett spännande erbjudande som jag inte visste hur jag skulle göra med? Nu har jag tackat nej till det och kan därför avslöja vad det var; Sveriges största modellagentur för hundar hörde av sig och frågade om jag var intresserad av att signa Exxa hos dem som modell. Jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen första gången jag pratade med dem, tyckte det var himla komiskt att de ens visste vem Exxa var. Min lilla kändis. 🙂

 

Hur som helst så har vi pratat om det fram och tillbaka och jag har velat i vanlig ordning. Å ena sidan var det ett fantastiskt erbjudande, de har begränsat antal med klienter och det ska MYCKET till innan de blir intresserade så självklart var vi väldigt smickrade över att de ville ha Exxa. Å andra sidan är det en draghund jag har och vi har fullt upp som det är med alla aktiviteter och jag skulle hellre dö än att se Exxa sitta och posa i en rosa hundtröja… *ryser*
Det som avgjorde det var tiden; man kan få veta med en halv dags varsel att man ska provspela för en roll eller en photoshoot och ska då kunna ta sig upp till sthlm direkt (det är där som 99% av all reklam görs) och vi kände att det inte skulle funka för oss. Därför har vi nu tackat nej och det känns som rätt beslut även om vi är JÄTTEGLADA över det fina erbjudandet!!

 

003copy.jpgBild på Exxa tagen idag med lilla kameran.

Jag har även en nyhet till att berätta men den får vänta tills jag fått klartecken att det är okej att jag går ut med den informationen… Ge och ta ni vet. 🙂

2 reaktioner på ”Avslöjanden och fler hemligheter.

Kommentera

