Snabbrapport från Kosta!

Deltävling ett är avklarad och Exxa har skött sig super! Hon har kämpat enormt trots leran och regnet, tagit varenda sväng klockrent och sprungit som en idiot. Exxas matte däremot har inte skött sig så bra, jag tappade min sko (!!) i andra uppförsbacken och fick stanna på toppen, vända, köra ner igen, plocka upp skojäveln och sedan köra upp för backen igen, jag tappade minst 2-3 minuter på detta. Så surt och onödigt!

Jag kommer få köra på BRA FORT i morgon om vi ska ha chans till pallplats. Men blir det inte så så gör det inget, detta är min första tävling och Exxa har varit sjuk den senaste månaden så tar man det i beaktande så är jag jättenöjd med Exxas prestation. Min underbara duktiga hund! 🙂

Nu ska vi spela TP en stund och sedan ska vi åka in till Orrefors och äta middag. Skriver mer i morgon om jag hinner och orkar.

4 reaktioner på ”Snabbrapport från Kosta!

Kommentera

