Kosta – here we come!

Kom på att jag inte skrivit något om Kosta i bloggen men jo, vi ska dit!

 

Ikväll bär det av till Motala (igen) och i morgon åker vi gemensamt ner till Nybro. Det blir bara Malle och jag, pojkar är förbjudna på den här resan. Förutom Malins Jakob då men han är faktiskt ny för huskyvärlden så det kommer göra honom gott att se vad han kommer få stå ut med i framtiden. 😉

 

I Nybro har vi hyrt en stuga tillsammans med Malin, Jakob och Ylwa. Det ska bli så mysigt att sitta och prata hund fram till småtimmarna… Vi har även anmält oss till middagen på lördag kväll, hoppas det blir festligt!

 

Exxa och jag ska tävla i one dog bike och det blir min första tävling så det ska bli intressant. Känner jag mig själv rätt kör vi väl vilse, haha. Jag har inga förväntningar alls den här gången, Exxa har ju varit krasslig från och till i över en månad så vi har inte tränat alls förutom hemma hos Malle. Det får gå som det går helt enkelt, det ska bli kul att bara vara med!

 

Kameran följer med förstås och Malle skulle nog ta med sitt mobila bredband så har ni tur dyker det kanske upp lite uppdateringar då och då… 🙂

3 reaktioner på ”Kosta – here we come!

  1. Excellent goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you are just extremely wonderful. I actually like what you have acquired here, really like what you are saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it smart. I can’t wait to read much more from you. This is really a wonderful site.

Kommentera

