Hallelujah!!

Nu ska ni få höra kära läsare; Exxa har börjat äta!! Ja alltså, hon har ju ätit innan också men det har alltid varit svårt att få henne att gå upp i vikt. Nu har jag hittat ett färskfoder som hon ÄLSKAR, tyvärr fanns det bara i Skåne trodde jag men efter tips från Eva hittade jag en återförsäljare… i Skara! Ca 2 mil bort, kan det bli bättre? 🙂

Dessutom äter Exxa nu ca 4-5 dl torrfoder om dagen på dagis, hur bra som helst! Resultatet? Plus 2 kg på vågen än så länge… 😉 Matte är lycklig!

 

Jag vet att det är länge sedan jag la upp nya bilder på Exxa, har inte haft tid, tråkigt men sant. Jag ska dessutom köpa ny kamera har jag bestämt mig för och sälja min gamla. Lite skrämmande att lägga så mycket pengar på en kamera men det känns nödvändigt för att fortsätta utvecklas inom foto. Tror jag kommer bli mer sugen på att fota också med den nya kameran så då vinner ju alla.
Snart blir det hotell i Norrkvarn, kameran följer med förstås. Trevlig helg alla! 🙂

6 reaktioner på ”Hallelujah!!

  1. Kul med ny kamera. Har du bestämt vilken du ska köpa. Jag lovar dig att du kommer bli nöjd. Varenda krona du lägger på en proffsig kamera och objektiv kommer du att vara glad över varje gång du fotar :). Trots att det svider ganska kraftigt i plånboken. Jag köpte en D700 när jag växlade upp från D300. Tanken var att sälja D300 men jag tycker så mycket om den och använder den fortfarande emellanåt så den blev liksom aldrig såld. Vilken modell har du tänkt köpa? Du kanske redan har köpt den?

  2. Kul med ny kamera. Har du bestämt vilken du ska köpa. Jag lovar dig att du kommer bli nöjd. Varenda krona du lägger på en proffsig kamera och objektiv kommer du att vara glad över varje gång du fotar :). Trots att det svider ganska kraftigt i plånboken. Jag köpte en D700 när jag växlade upp från D300. Tanken var att sälja D300 men jag tycker så mycket om den och använder den fortfarande emellanåt så den blev liksom aldrig såld. Vilken modell har du tänkt köpa? Du kanske redan har köpt den?

Kommentera

