Löptider igen?!

Igår var det lite blod på vardagsrumsgolvet på morgonen när vi steg upp. Jag kollade igenom Exxa men hittade inga sår eller dylikt. Idag fanns det också små droppar på golvet så antagligen har Exxa börjat löpa igen. Lite oväntat då hon löpte i mars/april, det brukar gå iallafall ett halvår mellan gångerna. Men det var bra tajmat av henne iaf, då blöder hon inte längre på Siberian Husky dagarna

 

…som närmar sig med stormsteg!! 🙂 Om 2 veckor är det dags och det ska bli såå roligt! Man kan alltid räkna med det arrangemanget, inga uppgifter lämnas ut som inte stämmer eller kanske t o m inte blir av alls… Känns tryggt!

Jag är så glad över att ha fått förtroendet att vara agilityledare där, ska även själv passa på att gå några pass när jag är ”ledig”. Ser väldigt mycket fram emot umgänget också som satsas lite extra på i år. Dels får jag träffa mina älsklingsflickor igen, dels ska jag äntligen få ansikten på några av Exxas bloggläsare och dels så ska jag plocka upp min sötnos Karin och hennes Busen på vägen. Bara trevliga människor som är där för att lära sig mer och knyta kontakter och tjata hund en hel helg. Lovely!! 🙂

4 reaktioner på ”Löptider igen?!

Kommentera

