Flitiga små bin…

Nu är planeringen i full gång gällande det ”hemliga projektet”. Jag har involverat några vänner och fler ska det förhoppningsvis bli! Satt och planerade med Xena-Susanne ”Hugin” i 2½ timme igår t ex… 🙂
Jag letar info som en galning för att det ska bli så bra som möjligt och det känns faktiskt som att vi kommer fixa det här! Jag vet att ni andra är jättenyfikna men jag vill inte gå ut med något som sedan kanske skjuts upp eller fryser inne. Jag lovar att berätta allt så fort de grundläggande förutsättningarna är klara! Men jag kan säga att detta är något som vad jag vet aldrig har hänt i Skaraborg innan…

 

Bloggens huvudperson ligger jämte mig i soffan och sover. Det har regnat och blåst här hela helgen så hon har knappt velat vara ute. Det är så mycket skönare att ligga inne och mysa… 🙂

8 reaktioner på ”Flitiga små bin…

  1. Gabriella

    Hej, hittade till din blogg. Jag har själv fyra ah varav en tillhör min dotter, alltid kul att höra vad likasinnade tycker och tänker. Blir ledsen för din skull när det skrivs elaka ord, men tänk att de är nog inte lika lyckliga som dig när de måste skriva sådant. Så kul när du skriver om ert första möte för det var precis så när jag mötte min sista tik Driva. Jag skulle inte ha ngn fler men vi var och tittade på valparna och det var bara min hund. Maken sa NEJ men överaskade mig sedan med världens bästa julklapp. Lycka till och ha det bra, Gabriella.

  2. Sv: Jag tror inte att jag har svarat på din kommentar! Men tack så mycket 🙂 Jag tecknar tyvärr inte hundar, bara människor. Men dina hundar är väldigt fina! Kram

  3. Takk, det går veldig bra her! Vi kjører nå tre-spann.;) En ny beboer har nemlig flyttet inn i hunde-gården: en Alaskan Husky- og han er virkelig heit på drag! SÅnt gillar vi! Gleder oss til vinteren nå-men trener på med barmarkskjøring enn så lenge! Kram. (Ps. Hadde dere virkelig ingen konkurrenter på SM eller stemmer det kanskje ikke?? Hvorfor det? Er det så få som konkurrerer i den klassen?? Forstår det sånn at du/Micke skal begynne med to-spann- blir det søsken på søte og dyktige Exxa-tjejen nå da??;;)))) Var inne og tittet på siden til kennelmamman hennes-gud så fine hunder hun har!:)

Kommentera

