Kvällsdrag.

Igår kväll var det kyligt och skönt och därför blev det ett dragpass på 6 km på en helt ny dragväg. Den var riktigt bra för den gick runt som en cirkel men det fanns ändå lite kniviga svängar man kunde välja, perfekt för kommandoträning!

Dragvägen

”Bromsen” funkar

Exxa i full karriär

Pustar ut i bilen

7 reaktioner på ”Kvällsdrag.

  1. Hej! Jag har en Jack russell, som min familj äger. Jag går oxå på Götene BK, vet inte om du sett mig? Jag e 14 år gammal och har en fråga eller fler. Jag funderar mycket på vilken hund jag ska ha när jag blir äldre. Jag ska försöka att komma in på 3 år hund på Sötåsen. Och undrar om Huskies passar vem som helst? Vad kräver dom? Och är den e bra hund om man haft en Jackis innan och kan en del? För jag tänkte ställa hunden och såklart andra aktiviteter. Tacksam för svar (Kanske är lite tidigt att bestämma hund för framtiden?)

Kommentera

