Styrelseuppdrag?

I söndags efter dragtävlingen fick jag en förfrågan om att gå med i SPHK Västras styrelse. Jag har funderat på det några dagar och jag tror faktiskt att jag ska tacka ja. Västra är ändå min och Exxas klubb och jag känner mig hedrad över att de tror att jag skulle kunna göra ett bra jobb.

Det jag främst är intresserad av att göra är att hålla i Simmatorpsutställningen, alltså den som vi precis har varit på. Jag känner att den behöver ett lyft och jag är bra på att lyfta 🙂

 Tror ni att jag kommer klara det?

37 reaktioner på ”Styrelseuppdrag?

  1. Jo, han är husky 😀 & 25 procent varg. tyvärr är han uppväxt i malmö, den mest trafikerade delen utav malmö dessutom. Han har bytt ägare hur många gånger som helst & blivit felbehandlad. Vilket har resulterat i att han har blivit skygg & nu på senare tid aggresiv mot människor så ingen utav hans tidigare ägare ville ha med honom o göra så jag har haft han en hel del & nu fick jag ta han efter att han bet sin första ägare i ansiktet. Idag åker han upp till åre och ska bli slädhund, jag hoppas verkligen på att han kommer må bättre där !
    Gud vad vacker din tik var föresten, riktigt prakt exemplar. Huskys är ju en utav både de finaste & roligaste raserna =)

  2. Jo, han är husky 😀 & 25 procent varg. tyvärr är han uppväxt i malmö, den mest trafikerade delen utav malmö dessutom. Han har bytt ägare hur många gånger som helst & blivit felbehandlad. Vilket har resulterat i att han har blivit skygg & nu på senare tid aggresiv mot människor så ingen utav hans tidigare ägare ville ha med honom o göra så jag har haft han en hel del & nu fick jag ta han efter att han bet sin första ägare i ansiktet. Idag åker han upp till åre och ska bli slädhund, jag hoppas verkligen på att han kommer må bättre där !
    Gud vad vacker din tik var föresten, riktigt prakt exemplar. Huskys är ju en utav både de finaste & roligaste raserna =)

  3. Tack för inlägg i bloggen. Jag såg Exxa i ringen, hon är väldigt lik sin pappa Fox :). Han är en fin och duktig hund. Kul om du går med i Västras styrelse och otroligt bra om du tar på dig Simmatorpsutställningen. Lycka till, vi kanske syns på någon träff framöver.

  4. Tack för inlägg i bloggen. Jag såg Exxa i ringen, hon är väldigt lik sin pappa Fox :). Han är en fin och duktig hund. Kul om du går med i Västras styrelse och otroligt bra om du tar på dig Simmatorpsutställningen. Lycka till, vi kanske syns på någon träff framöver.

  5. Takk for svar, jennie! Nemmen, så masse som skjer her inne!:) Klart du passer perfekt til oppdraget.virker jo engasjert og har meninger, du!;) Grattis med fine resultater på dragfronten og utstill.! (Hur mange er det som stiller på ett-spann?? Virker spm dere svensker er bedre på å få til konkurranser mht barmarksløp.)Hun har iaf drivet i seg, exxan din. :))
    Uh, ble ikke lite valpesugen da jeg så malamute valpen her under-de er jo sååå fine de også. Har en mann som maser vettet av meg mht utviding av spannet sitt-vet du om Broscheit fang og starax er bra kennler-det er bruks eller??Og hva for valpepris kjører dere på der i sverige? Fins jo så mange kennler å velge i-men forsøker holde meg til bruks!
    Fiiine bilder av exxan , som vanlig! Hun er så vakker! (Ps er hun veldig ”mamma-dalt” hun også??Ulva vår er jo verdens mest kosete!)
    PS. Tror vi skal prøve få til en sverigetur nå i høst, iaf!:)

  6. Takk for svar, jennie! Nemmen, så masse som skjer her inne!:) Klart du passer perfekt til oppdraget.virker jo engasjert og har meninger, du!;) Grattis med fine resultater på dragfronten og utstill.! (Hur mange er det som stiller på ett-spann?? Virker spm dere svensker er bedre på å få til konkurranser mht barmarksløp.)Hun har iaf drivet i seg, exxan din. :))
    Uh, ble ikke lite valpesugen da jeg så malamute valpen her under-de er jo sååå fine de også. Har en mann som maser vettet av meg mht utviding av spannet sitt-vet du om Broscheit fang og starax er bra kennler-det er bruks eller??Og hva for valpepris kjører dere på der i sverige? Fins jo så mange kennler å velge i-men forsøker holde meg til bruks!
    Fiiine bilder av exxan , som vanlig! Hun er så vakker! (Ps er hun veldig ”mamma-dalt” hun også??Ulva vår er jo verdens mest kosete!)
    PS. Tror vi skal prøve få til en sverigetur nå i høst, iaf!:)

  7. Tack 🙂 Och vilken fin tik du har!
    Grattis till platsen i SPHK Västra, det kommer du fixa galant! Kul att få vara med och bestämma 🙂

    Hoppas du och Exxa får en härlig måndag! 🙂

Kommentera

