Sötnos!

Kolla vilken söt Malamutevalp vi hittade på utställningen! Tror att ägaren ska vara glad att Malin inte tog med den hem… 😉

Åh vad valpsugen man blir…

19 reaktioner på ”Sötnos!

  1. Hej!
    Tack för hälsningen på min blogg 🙂 På så sätt hittade jag hit och nu har jag ännu en blogg att följa 🙂 Vilken fin hund du har, så vacker! Förstår om du blir valpsugen, valpen på bilden var ju för söt! Ha det bra!

    MVH
    Malin & Ludde

  2. Hej!
    Tack för hälsningen på min blogg 🙂 På så sätt hittade jag hit och nu har jag ännu en blogg att följa 🙂 Vilken fin hund du har, så vacker! Förstår om du blir valpsugen, valpen på bilden var ju för söt! Ha det bra!

    MVH
    Malin & Ludde

Kommentera

