Solskensmys.

Sitta på lina är skönt…

Exxa kikar på tanterna.

Kolla stilen med frambenen.

22 reaktioner på ”Solskensmys.

  1. Oj vad fin Exxa var!(ÄR!)
    Själv har jag Nemo, och innan dess var det Axa, Sissi, Katja och Raja, alla schäfrar. Fast efter Nemo blir det nog ingen mer, inte på ett tag i alla fall. Det räcker med katt, haha.
    Och barn. Oj vad rädd (och arg) jag var när jag fick min son. Vi hade skyddat oss dubbelt upp, och han kom i alla fall. Och jag var jätterädd. Men det slutade med det där planerade och sövda snittet, visst fick jag tjata, men det var ändå bra att inte få som man ville på tre röda. Man hann tänka lite.
    Ett tips för att FÅ snittet du vill ha är nog att vänta med att åka in och tala om att du är gravid. Ju senare i graviditeten du ”skriver in dig” desto mer hänsyn måste de ta till att du inte hunnit förbereda dig på detta, och är du dessutom rädd så har du två saker som talar för att du ska få snitt, annars är det bara en, nämligen rädslan. Och den är inte skäl nog ibland.
    Men ett sent gravidbesked är lite av en chock och underlättar att du får som du vill. Sen att du vetat ett tag innan du hör av dig är din ensak. JAG visste inte, jag sökte för nåt helt annat när jag fick beskedet, med de jag känner i sjukvården har sagt detta.
    Bara ett litet tips om du nu vill vara mer säker på att få en mindre ångestladdad graviditet.
    Lycka till, och tack för besöket och kommentaren. Kom gärna tillbaka!
    Nexa

  2. Hej!
    jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.

    i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,
    o till mitt liv som det ser ut idag.

    Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.
    jag följer så klart även dig.
    Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,
    att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?

    Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o
    samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.

    summan av alltsammans: *titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!*

  3. sv: Haha, jag skojade bara, det är min storebrors hund som vi passar nästan varje dag, jättejobbig hund. Hade jag fått så hade jag sålt honom. Billigt! 😀

    Men Exxa är sjukt söt! :O

  4. Fina foton på fin Exxa! 🙂
    Just kylfilten vi har, Cool´n´Dry funkar så att man blöter den, vrider ur och sen lägger i frysen. Sen ska den alltså vara kall, inte blöt, och behaglig!
    Den håller väl kallt en 3 timmar ungefär, ibland längre ibland kortare.
    Tora tycker att den är skitmysig! 🙂

    Har du införskaffat ny kamera nu, eller kom din till rätta?

    Ha Det KanonBra!

  5. vad skönt hon har det i skuggan =)
    kosta har jättemkt mer än bara glas, så det är inte svårt att hitta nåt!
    googla på kosta outlet så kommer du till hemsidan vad det finns där och så. Priserna är ju helt klart lägre än ordinarie men det är olika på olika produkter. kivilyktorna vi köpte kostade 59 kronor styck, ord pris är 119 kr st. skålarna kostade 199 kr, ordinarie var 269.

    det är riktigt hett att vara gravid på sommaren men är glad att jag inte är höggravid nu iaf =)

    kramar!

  6. superfin hund du har 🙂 själv ska ja vara hundvakt i helgen åt 3 staffordshire bullterier och 2 mopsar ;P Hoppas jag har tid att skaffa hund i framtiden har alltid velat ha en sen jag va liten.

Kommentera

