Helgmys.

Vi lever, kära läsare, trots värmen. Varit en väldigt lugn helg, igår satt jag ute med laptopen i knät medan Exxa satt på lina och sov i skuggan. Bilder kommer.

 

Idag har min vän Maria varit här och hälsat på med sin stooora bebismage, om en månad blir hon mamma för första gången! 😀 Tänk att jag ska bli tant igen… 🙂

 

I fredags tog vi en mysig kvällspromenad, fick några fina bilder på vovven.

16 reaktioner på ”Helgmys.

  1. Jättefina bilder! Vad har du för kamera? Kylduken och kylhalsbandet lägger du i blöt i kallt vatten och sätter sedan på hunden (vrid ur förstås).

    Jag lägger in mina i kylen en stund också.

    Kram

  2. Det är ju inte precis svårt att få bra bilder på Exxa.. Hon är ju jättefin!!

    Det är verkligen varmt nu men jag har klarat mig från att smälta bort än hihi

    Ha en fin kväll

  3. Nemmen, så tøft av far i huset og stille til konkurranse til tross for at det er du som trener søtnosen!:)Er det ingen av dere som eier nerver-jeg hadde besvimt!! Men høres ut som det gikk bra da!:) Flinke og fine tjejen din!

    Ha ha..likte den ”kjøpe-hus”-greia de-bruker jo være sannheten, det!

    Ang. ben..det fungerer ikke å gi Ulva bein ute i hundegården-alt graves ned på to meters dyp. (Mao de små hullene vi enda ikke har armering i-) Her inne graves og gjemmes det ned i sofaen i tilfelle ”dårlige tider”. Tørrfisk og griseører er derimot en sikker vinner!

    Ja, Ulva har en del vinterpels enda-til tross for at temperaturen går mot +30 selv i skyggen!PUHHH! Hun ser sikkert større ut enn hva hun er-veier nok ca 21 kg-vi har byttet på foret og bruker nå PRO PLAN med lax i-Hun elsker det! Virker også som hun har lagt litt på seg–så lenge det varer i varmen…
    Så du vår nye slede på bloggen?-can’t wait!!:) Ha det fint så lenge!

  4. Sv: Om jag ska vara ärlig så var det inte min drick så jag har innte smakat den, tog kortet på en kompis flaska ;D hehe

    Jättefina bilder, vilken söt hund!

Kommentera

