En rolig bild.

Titta vad jag hittade när jag gick igenom vårens bilder idag… 😀

 

 

Exxa är inte alltid sockersöt. Ibland är hon fulsöt också. 😀

4 reaktioner på ”En rolig bild.

  1. Jättesöt!! Herre gud hon kan inte vara så gammal där!!
    Jo jag tycker skivan med fyrverkiri fungerar om man spelar den ofta och börjar på låg volym. Tycker Ronja blivit bättre, men jag får nog ta mig till skjutbana under semestern och sätta mig med en bok eller något …
    Kram kram
    från oss

  2. Vilken gullis! 😀 Kul att läsa om agilitytävlingen också… Hörde om en som tävlade agility med sin tibbe, men han lyckades aldrig lära hunden att ta hindren i den ordningen som HUSSE bestämde, utan hunden bara gick in och hoppade hindren i SIN ordning. Dom är roliga ibland!

  3. haha, sån underbar bild.
    Ibland känns det som man får lite konstiga blickar när man står och kallar Lingon. Kanske inte så konstigt. På midsommar när vi var nere på den festen som är i den byn där jag växt upp fick jag kommentaren om den andra hunden där hemma hette Köttbulle. Haha

    Förresten du har inte koll på någon bra webshop där man kan köpa halsband? Är på jakt efter ett tyghalsband som hon kan ha när hon badar men hittar inget bra och inget som passar en sån liten plutt =(

Kommentera

