Superlyckad träning!

Igår åkte vi upp till klubben för att träna inför måndagens tävling. Exxa var peppad när vi kom fram så vi började med att träna på att ta av halsbandet utan att hon rusade iväg och det gick bra! Tror jag har hittat en taktik som kan funka.

Sedan körde vi på med hinder och hinderkombinationer.

A-hindretBalanshindret.Hopp.

 

Som ni ser så är det full fart när det gäller Exxa

Hopp.Exxa har fokus.Högt över.

 

Jag var så himla nöjd med henne igår, hon var sååå duktig och jobbade på som en galning tillsammans med mig. Det enda som inte funkade var ringen, den måste jag hitta en ny taktik för men förutom det hindret så flöt allt på perfekt. Hon kom när jag ropade, reagerade direkt när jag skickade fram henne och tog hela tiden rätt hinder. 🙂

Hur det än går i morgon kommer jag vara stolt över henne!

På promenad.

Kommentera

