På gång.

Nu är påsken över, inga fler sovmornar, (där Exxa kommer och morrar 7.30 för att hon vill att man ska vakna) inga fler lata dagar (som avbryts av Exxa som VILL GÅ UUUUUUT) och inga sena filmkvällar (där Exxa knölar sig ner mellan folket i soffan och suckar nöjt).

På torsdag börjar agilitykursen och det är verkligen på tiden med tanke på att nybörjarcupen börjar på måndagen därpå. Skönt att hinna få ett träningstillfälle iaf.
Det känns verkligen som att det kommer gå käpprätt åt helvete men eftersom alla är nybörjare så finns det forhoppningsvis en eller två som kommer vara lika dåliga som vi. Och med dåliga menar jag inte själva hindren, de är jag inte så orolig för egentligen. Jag är mer orolig över att ta av Exxa halsbandet och sedan se en liten vit blixt som sticker iväg mot folket och hundarna utanför banan… Står det ”helvete” eller ord med liknande betydelser i bloggen på måndag kväll så vet ni varför. 🙂

 

Jag sitter på mitt älskade jobb just nu och har lunch och funderar på hur jag ska göra med framtida studier. Jag är väldigt inne på att läsa vidare från socialpsykolog till kognitiv beteendeterapeut men har inte riktigt bestämt mig än. Jag har några veckor på mig innan utbildningen drar igång så tills dess måste jag veta hur jag ska göra. Och få ihop 42500 kr då. 🙂

 

I em blir det drag om vädret håller i sig! Har tagit massa bilder det sista så några kommer väl upp i bloggen ikväll. Jag är lite dålig på det där men ska skärpa mig, lovar. Typ…

Kommentera

