Anmälan ska skickas idag.

Förra året startade ett läger som kallas för Siberian Husky dagarna, detta är ett helgläger för alla som har/är intresserade av Siberian Huskys. Vi kunde inte vara med förra året pga att jag tog min högskoleexamen i samma veva men i år har vi bestämt oss för att vara med!

På lägret händer massa kul saker; agility, viltspår, drag, lydnad osv. Det är även en dragtävling och duktiga Malin (Sundin från ”Bonde söker fru”) ska föreläsa om drag ihop med min stora idol IGAIS-Annika vilket jag absolut inte vill missa.

Dessutom har de en grönt kort-kurs (grönt kort måste man ha för att få tävla i drag, plus tävlingslicens då) som jag ska passa på och ta. Vem vet, nästa säsong kanske det är Exxa och jag plus en vovve till som debuterar i tvåspannsklassen på snö… 😉

Tror det kommer bli en superrolig helg med både gamla och nya bekantskaper, vi längtar redan!

15 reaktioner på ”Anmälan ska skickas idag.

  1. Det där låter verkligen superkul! Man blir ju en aning avis 😉 Jag älskar hundar och har själv en sheltie och dvärgpudel. Håller på med lite agility, lydnad och spår bara för skojskull.. Hoppas ni får det superkul där 😀 Ha en bra dag. Kramar

  2. Det där låter verkligen superkul! Man blir ju en aning avis 😉 Jag älskar hundar och har själv en sheltie och dvärgpudel. Håller på med lite agility, lydnad och spår bara för skojskull.. Hoppas ni får det superkul där 😀 Ha en bra dag. Kramar

  3. Du får se till att inte slarva så med frukosten då 😉 hehe! Jag var en riktig slarver med det innan också men sen insåg jag att det är ju frukosten som lägger grunden för hela dagen.

    Gud vad jag saknar alla hundar när jag ser din blogg 🙂

Kommentera

